Kreatywny copywriting
Copywriting kreatywny ma za zadanie wyróżnić markę spośród innych swoim nieszablonowym wydźwiękiem. Gry słów, intrygujące koncepcje, metafory czy sprytne aluzje to tylko kilka narzędzi w rękach kreatywnego copywritera.
Kreatywne podejście do SEO to jeden z kluczy do sukcesu, ponieważ to co robią i piszą wszyscy nie wygra z prawdziwą unikalnością.
Portfolio
Wyzwanie dla recenzentów i recenzentek
Stworzyłam cykl publikacji Wyzwanie dla recenzentów i recenzentek - Czytam, Piszę, Recenzuję. Tekst ma uczyć, bawić i inspirować młodych entuzjastów literatury.
Przeczytaj pierwszą część wyzwania tutaj.
Kreatywny copywriter kreuje nowe światy
Wspomniałam o motywie kreowania postaci w kreatywnym pisaniu.
Mogę Ci to pokazać na przykładzie marki El Latino Shop. Po świecie Ameryki Południowej i yerba mate prowadzą nas różne fikcyjne postacie. Na stronie marki możesz poznać Myśliciela, który reprezentuję gamę produktów yerba mate wzmacniających koncentrację. Albo Mateliera z kieliszkiem wypełnionym zieloną cieczą.