Opisy produktów i firmowy blog
Każda firma, która sprzedaje w Internecie, potrzebuje dobrych opisów swoich produktów. Stosowanie języka korzyści i zasad SEO copywritingu to podstawowe elementy, o których trzeba pamiętać.
Część z firm słusznie decyduje się także na regularne prowadzenie firmowego bloga. Jakie niesie to korzyści, możesz przeczytać na podstronie SEO copywriter.
Artykuły blogowe, dzięki którym Twój klient poznaje Cię bliżej i zaczyna Cię lubić
Blog to nie tylko teksty SEO, ale także kreatywne treści, które pozwalają potencjalnym klientom dokładnie zrozumieć korzyści płynące z zakupu oprogramowania (klient Visix).
Opisy produktów i artykuły blogowe dla Norwit.pl
Stworzyłam opisy produktów do sklepu marki Norwit (wybrane kategorie). Celem było przygotowanie unikalnych, eksperckich i czytelnych opisów, które składają się z:
-
najważniejszych, wstępnych informacji o produkcie,
-
sekcji praktycznych porad (na bazie często zadawanych pytań i odpowiedzi),
-
wypunktowanych kluczowych korzyści płynących z zakupu produktu.
Poradniki dotyczące produktów
Ten blog ekspercki przedstawia unikalną wiedzę z zakresu męskiej elegancji
Połączenie eksperckiej wiedzy właściciela marki modowej i mojej sprawia, że na blogu znajdziemy treści z informacjami, które nie są powszechnie znane. Marka może więc budować swoją pozycję eksperta, a jednocześnie mieć w przyszłości korzyści płynące z optymalizacji SEO.