top of page

Opisy produktów i firmowy blog

Każda firma, która sprzedaje w Internecie, potrzebuje dobrych opisów swoich produktów. Stosowanie języka korzyści i zasad SEO copywritingu to podstawowe elementy, o których trzeba pamiętać.

 

Część z firm słusznie decyduje się także na regularne prowadzenie firmowego bloga. Jakie niesie to korzyści, możesz przeczytać na podstronie SEO copywriter

opisy-produktów-copywriting.jpg

Artykuły blogowe, dzięki którym Twój klient poznaje Cię bliżej i zaczyna Cię lubić

Blog to nie tylko teksty SEO, ale także kreatywne treści, które pozwalają potencjalnym klientom dokładnie zrozumieć korzyści płynące z zakupu oprogramowania (klient Visix).

image.png
image.png

Opisy produktów i artykuły blogowe dla Norwit.pl

Stworzyłam opisy produktów do sklepu marki Norwit (wybrane kategorie). Celem było przygotowanie unikalnych, eksperckich i czytelnych opisów, które składają się z:

  • najważniejszych, wstępnych informacji o produkcie,

  • sekcji praktycznych porad (na bazie często zadawanych pytań i odpowiedzi),

  • wypunktowanych kluczowych korzyści płynących z zakupu  produktu. 

opisy-produktów-do-sklepu.png

Poradniki dotyczące produktów 

poradniki-blog-copywriter.png

Ten blog ekspercki przedstawia unikalną wiedzę z zakresu męskiej elegancji

Połączenie eksperckiej wiedzy właściciela marki modowej i mojej sprawia, że na blogu znajdziemy treści z informacjami, które nie są powszechnie znane. Marka może więc budować swoją pozycję eksperta, a jednocześnie mieć w przyszłości korzyści płynące z optymalizacji SEO.

image.png
image.png
image.png

Porozmawiajmy o nowych treściach, dzięki którym będziesz mieć więcej klientów

bottom of page